pelawat




ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free

klik sekarang produk power

About

Dikuasakan oleh Blogger.

Like Us

Popular Posts

pam mati pucuk dan pembesaran zakar handsome up

handsome-up

 

RM130.00

Pam vakum handsome up – Handsome Up adalah pam zakar dan alat kelamin yang telah direka cipta khusus  untuk lelaki yang inginkan saiz zakar yang besar, keras, besar dan panjang.dan tegang . Pam zakar handsome up ini mampu memberikan zakar anda kuasa maksimum kepada ereksi dan juga mampu memberikan daya ketahanan dalam persetubuhan dengan isteri anda.

Fungsi  pam Handsome UP

Pam Zakar Handsome Up merupakan alternatif bagi urutan batin zakar . Jika anda tidak mahir dengan urutan batin atau zakar, atau inginkan sesuatu yang ringkas dan cepat selamat , pam zakar  handsome ini adalah pilihan yang tepat bagi anda . Selain dapat merawat penyakit mati pucuk (erectile dysfunction,setelah pam kan zakar kemudian tambat dengan cincin penambat zakar ,dan ejakulasi pra-matang, ia juga terbukti dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang besar,digunakan sebagai senaman zakar, serta mempunyai ketegangan dan kekerasan yang maksimum.

Pam Zakar Handsome Up  ini mempunyai kepanjangan sepanjang  9 inci dan berdiameter 2.4 inci. Jadi zakar anda mampu memanjang sehingga 9 inci dengan pengunaan Pam Zakar Handsome Up secara konsisten,Awas jangan gunakan lebih 20 monit setiap sesii. Untuk hasil yang lebih memuaskan, kami syorkan digunakan bersama dengan minyak lintah tok ayah

Hanya sapukan minyak lintah pada zakar dan kemudian pam dengan Pam Zakar Handsome Up sekerap yang mungkin. Anda pasti kagum dengan kehebatan pam zakar hansome  ini apabila zakar anda bertambah sepanjang   2 inci dalam masa kurang dari 1 dua bulan!

Cara Guna pam

Sapukan minyak lintah sensaoil pada keseluruhan zakar. Biarkan 30 minit  dulu supaya minyak lintahakan  dapat meresap ke dalam zakar anda.
Pasangkan getah ke mulut balang. Sila pilih saiz getah yang sesuai dan selesa berdasarkan saiz pada zakar anda. Terdapat 3 saiz, S, M dan L.
Masukkan balang pam ke zakar anda. Lihat gambar diatas untuk maklumat lanjut.
Pam berulang kali sehingga zakar anda menegang ke tahap maksimum. Biarkan selama dua miti Perhatian!!!  Anda Jangan paksa diri anda.
Tekan picu untuk mengeluarkan angin dari balang. Biarkan zakar anda mengecut.dulu
Setelah zakar mengecut, pam semula zakar anda. Lakukan proses 4 dan 5 berulang kali selama 20 minit.
Proses ini digalakkan diamalkan 2 kali sehari. Sekali pada waktu pagi dan sekali lagi pada waktu malam.

Peringatan!!!

“Zakar akan bengkak dan pedih untuk 2 minggu pertama. Teruskan selepas bengkak hilang. Ini adalah perkara biasa bagi mereka yang pertama kali menggunakan pam zakar.”

Beli Dengan Yakin

Pam Zakar Handsome Up diperbuat dari material berkualiti tinggi dan tahan lasak. Tidak seperti pam zakar yang berharga murah yang mana mudah pecah dan tidak tahan lama. Pencipta Pam Zakar Handsome Up juga telah memenangi anugerah “The Winner Of The Top Ten Outstanding Inventors
1 Komentar untuk "pam mati pucuk dan pembesaran zakar handsome up"

The amount received from loans for unemployed people may be employed
for any purpose with the borrower my Website by this,
it can be implicated that it is possible to close the transaction off any day prior to the
deadline without incurring charges.

Back To Top