pelawat




ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free

klik sekarang produk power

About

Dikuasakan oleh Blogger.

Like Us

Popular Posts

keraskan zakar mati pucuk dengan handsome up dan cincin zakar

ego-ring

handsome-up

Fungsi pam zakar Handsome UP

Pam Zakar Handsome Up merupakan satu alternatif bagi urutan zakar anda . Jika anda tidak mahir dengan urutan tenaga batin, atau inginkan sesuatu yang ringkas,mudah dan cepat, pam zakar handsome up ini adalah pilihan yang tepat. Selain dapat merawat penyakit mati pucuk (erectile dysfunction) dan ejakulasi pra-matang pancut awal , ia juga terbukti dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang besar dan padat serta mempunyai ketegangan dan kekerasan yang paling maksimum.hanya pamkan zaakr anda dan tambat pangkal dengan cincin zakar

Pam Zakar Handsome Up mempunyai kepanjangan 9 inci dan berdiameter 2.4 inci. Jadi zakar anda mampu boleh memanjang sehingga 9 inci dengan pengunaan Pam Zakar Handsome Up secara konsisten. Untuk hasil yang lebih memuaskan, kami syorkan digunakan bersama dengan minyak lintah tok ayah
Hanya sapukan minyak pada zakar dan kemudian pamkan dengan Pam Zakar Handsome Up sekerap yang mungkin. Anda pasti kagum dengan kehebatan pam zakar ini apabila zakar anda bertambah 2 inci dalam masa kurang dari 1 bulan jika bua selalu!

Cara Guna

Sapukan minyak lintah tok ayah pada keseluruhan zakar. Biarkan 30 minit supaya minyak lintah dapat meresap ke dalam zakar anda.
Pasangkan getah ke mulut balang. Sila pilih saiz getah yang sesuai dan selesa pada zakar anda. Terdapat 3 saiz, S, M dan L.
Masukkan balang pamkan ke zakar anda. Lihat gambar diatas untuk maklumat lanjut.
Pam berulang kali sehinggalah zakar anda menegang ke tahap maksimum.Jika mati pucuk ikat dengan getah dan langsung anda boleh bersetubuh dengan isteri anda Perhatian!!! Jangan paksa diri anda.
Tekan picu untuk mengeluarkan angin dari balang. Biarkan zakar anda mengecut.
Setelah zakar mengecut, pamkan semula zakar anda. Lakukan proses 4 dan 5 berulang kali selama 30 minit.
Proses ini digalakkan diamalkan 2 kali sehari. Sekali pada waktu pagi dan sekali lagi pada waktu malam.Jangan lama sangat guna cukup 10 minit jer

Peringatan!!!

“Zakar akan bengkak dan pedih untuk 2 minggu pertama. Teruskan selepas bengkak hilang. Ini adalah perkara biasa bagi mereka yang pertama kali menggunakan pam zakar ini.”

Beli Dengan Yakin

Pam Zakar Handsome Up diperbuat dari material berkualiti tinggi dan tahan lasak. Tidak seperti pam zakar yang berharga murah yang mana mudah pecah dan tidak tahan lama. Pencipta Pam Zakar Handsome Up juga telah memenangi anugerah usahawan “The Winner Of The Top Ten Outstanding Inventors”.
Tempahan

TEMPAHAN : RM 130.00 (Termasuk Kos poslaju)
Harga : RM 130.00 termasuk kos pos (RM 140.00 untuk Sabah/Sarawak)
Maybank : 111105040375 (Mohd Amir Waffi)
wechat : amirwaffi
selepas buat bayaran, sila sms : HANDSOME UP, nama penuh, alamat pos, jumlah bayaran dan qty ke 014-8040578
Jangan Bayar Dulu..!
SILA SMS dulu sebelum bayar > Ada stok HANDSOME UP ? (nama anda) ke 014-8040578
STOK TERHAD pm laju laju

 
1 Komentar untuk "keraskan zakar mati pucuk dengan handsome up dan cincin zakar"

Thanks for the useful information. Need to add your blog to bookmarks

Back To Top