pelawat




ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free

klik sekarang produk power

About

Dikuasakan oleh Blogger.

Like Us

Popular Posts

xgene royale cream dr ismail

Apa Sebenarnya xgene royale cream cream@ xgene royale cream CREAM zakar?

X-GENE Royale adalah Cream(krim) sapuan untuk luaran,
iaitu krim ini digunakan untuk sapuan terus ke bahagian alat kelamin lelaki.
xgene royale creamCREAM merupakan FORMULASI KHUSUS OLEH DR. ISMAIL TAMBI (PAKAR SAKIT TUAN).
Kegunaannya untuk menyegarkan dan memantapkan dan meguatkan alat kelamin lelaki.
Menjadikannya alat kelamin gagah,kuat dan mantap secara semula jadi.
lihat dari dor ismail berkaitan xgene royale cream


[caption id="attachment_64" align="alignnone" width="300"] xgene royal cream zakar[/caption]

Kenapa perlu menggunakan krim xgene royale?
Faktor pemakanan dan gaya hidup kini memberikan kesan terhadap tahap kesihatan lelaki termasuk kesihatan alat kelamin,
pembuluh darah pada alat kelamin tersumbat disebabkan oleh lemak dan menyebabkan aliran darah menjadi kurang lancar serta menjadikan alat kelamin lelaki menjadi kurang sihat tanpa disedari.

keistimewaan xgene royale cream

 

bagus untuk zakar

[caption id="attachment_65" align="alignnone" width="300"] krim xgene royale[/caption]

zakar sentiasa segar dan bertenaga

zakar kuat

 

xgene royale creamdr dr ismail thambi
Bagaimana xgene royale creambertindak?
Bahan aktif dan FORMULASI TONGKAT ALI yang terkandung di dalam xgene royale creambertindak melalui serapan terus kepada alat kelamin.
Serapan menjadi sangat optimum kerana xgene royale creamcreamdiperbuat dari bahan asas (base) yang khas untuk bertindakkan sebagai egen penyerapan.
FORMULASI xgene royale creamakan mengaktifkan kembali serta memberikan tenaga kepada sel (phosphorylate cell) yang dapat menguat dan memantapkan sel pada alat kelamin.

Bila kesan penggunaan xgene royale creamdapat dilihat pada alat kelamin?
Kesan pengunaan xgene royale creamdapat dilihat dalam tempoh 3 ke 7 hari jika xgene royale creamdigunakan hari-hari selepas mandi.
Antara kesan yang dapat dirasai ialah tahap ereksi atau ketegangan alat kelamin mula meningkat dan menjadikan alat kelamin segar secara semulajadi.

Adakah xgene royale creamdapat MEMBESARKAN, MEMANJANGKAN dan menjadikan alat kelamin dapat BERTAHAN LAMA semasa hubungan intim?
Apabila aliran darah dapat berjalan lancar dan otot alat kelamin kembali segar,
pembesaran dan pemanjangan alat kelamin akan terjadi secara semula jadi disamping memberikan daya tahan alat kelamin untuk bertahan lebih lama semasa hubungan intim.
Bukan itu sahaja, penghasilan sperma juga akan turut bertambah akibat dari kesan langsung peningkatan kesihatan alat kelamin.

Siapa yang harus mengunakan krim xgene royale?

[caption id="attachment_66" align="alignnone" width="300"] xgene royale cream 45[/caption]

XGENE harus digunakan oleh setiap lelaki bagi menjaga dan mengekalkan kesegaran alat kelamin.
Sesuai untuk mereka yang sedang membuat persedian untuk alam perkahwinan dan mereka yang sudah berkahwin.

Apa itu krim xgene royale?
XGENE merupakan krim sapuan luaran, dimana krim ini disapu terus ke alat kelamin lelaki. xgene royale creammerupakan FORMULASI KHUSUS untuk menyegarkan dan memantapkan alat kelamin lelaki. Menjadikan alat kelamin kuat dan mantap secara semula jadi.

Kenapa perlu menggunakan krim xgene royale?
Faktor pemakanan dan gaya hidup kini memberikan kesan terhadap tahap kesihatan lelaki termasuk kesihatan alat kelamin, pembuluh darah pada alat kelamin tersumbat disebabkan oleh lemak dan menyebabkan aliran darah menjadi kurang lancar serta menjadikan alat kelamin lelaki menjadi kurang sihat tanpa disedari.

Bagaimana xgene royale creambertindak?
Bahan aktif dan FORMULASI TONGKAT ALI yang terkandung di dalam xgene royale creambertindak melalui serapan terus kepada alat kelamin. Serapan menjadi sangat optimum kerana xgene royale creamcreamdiperbuat dari bahan asas (base) yang khas untuk bertindakkan sebagai egen penyerapan. FORMULASI xgene royale creamakan mengaktifkan kembali serta memberikan tenaga kepada sel (phosphorylate cell) yang dapat menguat dan MEMANTAPKAN sel pada alat kelamin.

Bila kesan penggunaan xgene royale creamdapat dilihat pada alat kelamin?
Kesan pengunaan xgene royale creamdapat dilihat dalam tempoh 3 ke 7 hari jika xgene royale creamdigunakan hari-hari selepas mandi. Antara kesan yang dapat dirasai ialah tahap ereksi atau ketegangan alat kelamin mula meningkat dan menjadikan alat kelamin segar secara semulajadi.

Adakah xgene royale creamdapat MEMBESARKAN, MEMANJANGKAN dan menjadikan alat kelamin dapat BERTAHAN LAMA semasa hubungan intim?
Apabila aliran darah dapat berjalan lancar dan otot alat kelamin kembali segar, pembesaran dan pemanjangan alat kelamin akan terjadi secara semula jadi disamping memberikan daya tahan alat kelamin untuk bertahan lebih lama semasa hubungan intim. Bukan itu sahaja, penghasilan sperma juga akan turut bertambah akibat dari kesan langsung peningkatan kesihatan alat kelamin.

Siapa yang harus mengunakan krim xgene royale?
xgene royale creamharus digunakan oleh setiap lelaki bagi menjaga dan mengekalkan kesegaran alat kelamin. Sesuai untuk mereka yang sedang membuat persedian untuk alam perkahwinan dan mereka yang sudah berkahwin.
Berminat untuk jadi agen DROPSHIP dan jual online???
Sila hubungi 0148040578 untuk maklumat lanjut.

 
0 Komentar untuk "xgene royale cream dr ismail"

Back To Top